Tisdagen den 21 september 2010

Vilken härlig dag! Trots att det är grått och kallt ute så mår jag som en sol och en varm sommardag. Livet är som det ska vara, gott, och allt går i rätt riktning. Det är underbart. Underbart att leva!

Började dagen med att ha praktik i några timmar. Vi ska egentligen ha det på fredagar men jag kör halva tisdagar och halva fredagar istället då Ellenor, min handledare, inte jobbar hela fredagar. Det går finfint eftersom att jag inte börjar förrän 13:20 på tisdagar.

Fortsatte dagen med någonting som jag var supernervös inför... Jag bokstavligt talat skakade innan det var dags. Men, med rätt inställning och ett jävlarenamma så gick det klockrent! Mer om det kan jag inte säga nu.... ;) Ni får vänta ett tag med och veta, hihi!!

Och till sist men inte minst så har jag haft en kort, rolig och soft skoldag som bjöd på några timmars psykologi på Hagaskolan. En förjäkla trevlig skola det där, för och inte tala om hur soft vår "klass" är. Läraren är inte heller helt fel, tvärtom. Hon är skitbra!

Den här dagen har bjudit på en hel del höjdpunkter som jag sent kommer att glömma. Kan somsagt inte berätta om det än (hur mycket ni (jag) än vill), men det kommer, det kommer. Fram tills dess så kan ni ju lägga lite annat på minnet och det är att jag mår som fisken i vattnet, som handen i handsken - Suveränt jävla underbart! Jag älskar Simon, min fina pojkvän. Jag älskar mamma, pappa, Jessika, Hanna, Cattis, mina andra fina vänner, HELA min familj... Jag älskar att leeeeeeeeeeeva!!


Bild tagen för ca 30 minuter sen. Simon gav mig en rosa wunderbaum
som doftar vattenmelon (till min fina bil) och så överraskade han med
bakelser från Sultans. Hur gulligt är inte det? Somsagt, jag älskar han!!


Det är ju inte alls så att det lyser igenom att du klarade uppskrivningen idag.

2010-09-21 // 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback