Tråkig dag

Idag har jag haft världens tråkigaste och ensammaste dag. Vaknade upp och mådde asdåligt i morse, stannade hemma från skolan, låg kvar i sängen halva dagen och masserade magen, drack vatten och läste samtidigt som jag tyckte synd om mig själv. Dagen fortsattae med att dricka vatten och te samt att äta choklad och turkisk peppar. Simon kom hem en snabbis efter jobbet förut och åt och pussade på mig, sedan for han iväg lika snabbt igen. Nu är det kväller och jag sitter här, fastklistrad med en chipspåse i famnen och känner mig så jäkla uttråkad. 

Hela den är dagen blev pannkaka. Skulle ha umgåtts med mamma nu ikväll. Vi skulle ha käkat tillsammans och myst. Tack vare att jag mår som jag gör orkade jag verkligen inte masa mig in till henne. Kroppen sa ifrån helt enkelt. Visst fan är det tråkigt. Jag längtade efter den här kvällen tillsammans med världens bästa mamma, och så blev det inget. Jävla mage. Jävla värk. Fan.


» Mamma

De blir fler kvällar gumman.

Hoppas det onda har gått bort.

Kram Mamma

2010-09-02 // 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback