Trött och sliten

Vaknade upp här i soffan för ett tag sen efter att ha sovit två timmar. Är helt slut i kropp och själ efter en väldigt jobbig natt med dålig nattssömn. Kan inte förstå varför jag inte lyckades lägga mig skönt, slappna av och bara somna. Det gick inte.

Inväntar nu fint sällskap som ska spendera kvällen tillsammans med mig medan karln min är iväg och jobbar lite. Kvällen kommer att bestå av räkor, mysprat, tända ljus, baguetter, ost och kex, en del skratt antar jag, något gott att dricka och ev. kanske någon bra film. På tal om film.... Fy tusan var dålig "Valentine's day" var!! Jag och min älskling hyrde ju hem den igår, och jag hade helt klart alldeles för höga förväntningar på den. Den var två timmar lång men det hände aldrig någonting, utan den var bara allmänt tråkig och rörig rakt igenom.


Någon som håller med mig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback