Nu äger jag en bil OCH ett körkort!!!

Godkväll kära blogg och godkväll kära läsare! Just nu är jag så glad, så sjukt tankspridd och överlycklig att jag inte riktigt vet hur jag ska formulera mig för att få er och förstå hur jävla glad och tacksam jag är. Jag har tagit mitt körkort idag!!! Det känns så sjukt jävla bra att jag ÄNTLIGEN har min egna BIL här utanför som jag kan ta och åka med precis när JAG vill och VAR jag vill! Kan ni fatta friheten? Jag är friiiii som en fågel, friiiiiiiiiiiiiiiiii. Jag är så glad och stolt över mig själv att jag klarade båe uppskrivningen och uppkörningen på en gång! Så jävla glad.

Jag är även så otrooooooooligt otrooooooligt tacksam över min älskade och finaste pappa och även hans underbara fru som har ställt upp MÅNGA timmar och övningskört med mig. Ja, för vi snackar MÅNGA MÅNGA MÅNGA timmar nu! Tack tack tack tack tack!!!! Jag är så otroligt tacksam för ALLT alltså, jag vet inte hur jag ska tacka er. Köpte med mig en asfin blomma som jag tog med mig hem till dom ikväll då vi firade med tårta från Cityfiket. Men en blomma liksom? Hur ska den kunna symbolisera min otroligt stora och kärleksfula tacksamhet?! Hur ska jag någonsin kunna tacka för allt detta.....? ♥ Känns just nu som att jag inte kan göra mer än och lägga handen på mitt hjärta och säga tack tack tack tack om och om igen. TACK!!!!

Även ett stort stort stort TACK till farmor och farfar som var med och firade ikväll! Ni är bäst, min älskade familj. Tack för ALLT, precis ALLT. Nu menar jag från er ALLA - Allt stöd, all pepp, alla värmande ord, alla tankar när jag behövde som som mest, ALLT. Tack allihopa! Jag älskar er! Jag älskar det här - friheteeeeeeeeeeen!!!





Grattis :)

2010-09-29 // 07:10:10
» Jenny

Grattis!! Kör försiktigt! :)

2010-09-30 // 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback