Räkkväll

God kväll allesammans. Tänkte jag skulle slänga in en liten godnatthälsning och meddela att jag har haft världens mysigaste kväll tillsammans med en go vän. Min goa vän som jag har tillbringat kvällen med heter Emma och är ett riktigt lyckopiller som det alltid är lika roligt att umgås med. Hon är liksom alltid lika glad och sprallig! Älskar sånt.

Vi har haft en superhärlig kväll! Vi lyxade till det med räkor, ost och kex, olika frukter, dricka, baguetter, sallad, ägg... Ska jag fortsätta, hehe? Plockmat helt enkelt. Otroligt gott måste jag säga! Efter en lång stund vid matbordet så höll våra magar på att sprängas och då förflyttade vi oss till soffan och Idol (som började idag igen, kul!!) och slutade helt enkelt att äta. Ja, för guuuud så svårt det är att sluta äta när man sitter och äter plockmat, hehe.

Nehe ni, slut på det roliga. Nu är det dags att hoppa i säng. Imorgon ringer klockan (iofs inte så jättetidigt) och då ska jag besöka tandläkaren för att sedan åka till skolan. Hoppas ni har det bra! Godnattkramar till Er ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback