Varför sover alla nu för?

God morgon allihopa! Eller ja, god morgon och god morgon... Jag har varit uppe sedan klockan nio, men det verkar jag i stort sätt vara ensam om. Det är helt dött här på Internet såhär dags varenda lördag. Varför sover människor bort halva dagarna för? En kille som är duktig på det är MIN kille! Jag har försökt väckt honom på ett skitgulligt sätt tre gånger nu, men det går inte. Han vill sova, han är trött säger han. Kul. jävligt kul. Vi har ju planer för denna dag och jag vill utföra dom NU och inte klockan fyra.... *Morr morr morr!!*

Vad gjorde ni igårkväll? Jag käkade middag tillsammans med pappa och Anne-Elise, sedan så blev det lugnt. Körde lite mer bil, hjälpte Anne-Elise att rensa svamp, tog emot min älskling med öppna armar när han kom hem oskadd efter att ha varit och kört något jävla rally, åt chips och kollade på ett avsnitt av Fångarna på fortet och bara myste. En helt okej kväll med tanke på hur jag och min stackars mage mådde...

Idag mår jag bättre, men jag ska inte ta ut segern i förskott. Det är bara onödigt. Vi får se, vi får se. När tabletterna går ut ur kroppen så kanske eländet är tillbaka igen - Att samma visa rullar igång. Men, jag hoppas inte det!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback