11 augusti 2011

Liggger i sängen med en sovande pojkvän bredvid mig och är hungrig som en varg. Skulle vara gott med en stor frukost på sängen men jag har ingen ork att ta mig upp och göra iordning det...

Kom hem vid 03:00, somnade vid 04:00, ställde klockan på 11:00 men vaknade självmant vid 10:00. Ligger nu här och taggar till för jobb som står på schemat i eftermiddag och kväll. Gårdagen var trevlig. Var så kul att träffa min Josefin för det var alldeles för länge sen! När jag startade datorn nu imorse så började jag asgarva då vi två skrev ner en rolig (och mycket hemlig!!) lista igår, haha! Bara Josefin vet vad jag pratar om nu. Lika bra.

Hanna tittade förbi en stund innan vi gick ner på stan. Hon hade varit på avskedsfest och var lika nykter som oss så vi var väl inte sådär jättemegataggade som vi brukar vara när vi ska ut och dansa. Men inne på Harrys var det helt okej iallafall. Alltid kul att träffa folk och i ett lagom nyktert tillstånd kommer man ju ihåg det dagen efter och DET är ju bra, hehe.



Jag och underbara Hanna


Hon kan styla


Syssling Josefin och jag


Världens bästa bror inne på Harrys




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback