24:e augusti 2011

Halloj! Hur står det till? Med mig är det finfint. Sitter och äter ur min godispåse som jag fick med mig hem från Candyland i lördags och ska alldeles strax börja sminka och snygga till mig. Det står nämligen eftermiddagsjobb på schemat. 

Är trött som en gnu, som vanligt nu för tiden med andra ord. Jag förstår inte att det ska vara så svårt och komma i säng i normal tid. Fast det är klart, umgås man med härliga vänner och pojkvännen först när alla jobbat klart och ätit middag så blir klockan en del. Jag klagar dock inte, för de människor jag pratar om har fått en stor plats i mitt hjärta. I love them!

Nehepp, om man skulle ta och sätta fart kanske.
Borde kanske byta ut godiset mot en frukost så jag orkar med dagen?
Låter som en bra idè. Utan frukost är jag nästintill ingenting.

Ha en bra dag alla vänner!
Vi hörs och ses.
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback