Att uppskatta

Jag har fått så himla mycket fin peppning och respons i samband med mitt företag som jag öppnat. Jag är så glad och tacksam för det! Min familj har verkligen stöttat och gjort otroligt mycket för mig som jag är tacksam över i all evig tid. Pappa och Anne-Elise bör minst sagt ta åt sig ordentligt!

Sen är det även människor utifrån som på många gulliga sätt visat intresse. Jag har fått massvis med blommor, kort och positiv respons som stärkt mitt självförtroende som frisör enormt mycket! Senast idag blev jag så rörd att tårarna nästan kom. För det första så hade jag inte träffat de underbara människora på över ett år och för det andra så hade dom med sig en blomma och sa: "Vi vill ge dig den här för att vi tycker du är så klok och modig Jenny" Klart man blir rörd. Kramade om dom två gånger och ville göra om det igen, igen och igen. Och om ni läser det här så vill jag bara säga tack än en gång, för alla fina ord och goa skratt ni gav mig idag. Ni finns i mitt ♥



Då tar vi åt oss ordentligt :-) :-)

Men det är klart att vi ställer upp. Vi tycker att du är såååååå himla duktig!!

KRAM

2011-08-21 // 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback