En förvandling

Jobbar, myser, hänger med vänner och träffar familjen - Därför jag inte uppdaterat sen i måndags. Dagarna går så fort och timmarna bara springer iväg! Detta har även resulterat i att jag inte kommit i säng förrän alldeles för sent. Vet inte hur många gånger jag tryckte på znoozknappen imorse..

Hemkommen från dagens arbetstimmar. Längtar redan tills imorgon då jag får åka tillbaka och fortsätta, hehe. Påtal om jobb... Igår kom min lillasyster till mig och blev fin. Jag fixade håret och sminkade henne inför fest och snacka om förvandling. Titta!


Såhär såg hon ut när hon kom...





Såhär fin blev hon när jag var klar!



» elin

vad fin hon är :)

2011-08-17 // 16:21:53

Åh vad snygg hon är!

2011-08-21 // 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback