En torsdag

Idag är det den 18:e augusti vilket betyder att det är min storasysters födelsedag. Idag var det lite speciellt, hon blev 30. Detta har givetvis firats med kalas hemma på Ringvägen. Grattis, än en gång, världens bästa syster!

Jag trivs med livet otroligt bra trots att dagarna går alldeles för fort. Jag blir tamifan aldrig av med den inre stress som får mig att bli alldeles knäpp. Kollar på klockan och tror att jag hinner med allt som jag vill göra. Dock är jag så jävla lycklig så det rör mig inte i ryggen just nu. Inte för fem öre. Pratade om det förut, jag har inte varit irriterad eller arg sen i början på året. Inte en enda gång. Det är inte likt mig, jag som egentligen är fylld med dåligt humör och ett galet temperament. Det är så jävla härligt att äntligen må såhär!

Att klockan snart är 22:00 och att det är kolsvart ute hindrar inte mig och Hanna från att ta en promenad kvällen till ära. Jo, ni hörde rätt, jag ska promenera! Imponerad? Det är jag! Nu kör vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback