Happy nineteen

Det råkar vara den 30:e augusti idag vilket betyder att ingen mindre än jag har födelsedag! Jag är numera inte längre 18-åring... Hur känns det då? Tja, jag vet inte. Tycker bara det är så komiskt, jag längtade i flera år efter att bli 18, få körkort, få gå ut på krogen, bli myndig, bestämma över mig själv och göra vuxengrejer. Nu då? Att vara 19 är ju knappast roligare, eller tråkigare, egentligen. Men tänk så fort året som 18-åring har gått. Helt sjukt! Minns min förra födelsedag, LYCKAN, friheten och pirret i magen. Det var speciellt, något nytt. Jag kan inte förstå att ett helt år har gått. 365 dagar!!!

Detta är hur som helst min 19:e födelsedag och jag har haft en riktigt bra dag hittils, även fast det faktiskt inte känns som jag fyller år. Inte på en fläck, hehe. Tror iallafall att min eftermiddag och kväll tillsammans med familj, pojkvän och fina vänner kommer att bli klockren!


En bild från min förra födelsedag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback