Kräftskiva

Igårkväll stod kräftskiva på schemat. Egentligen så förstod jag att det inte skulle bli annat än trevligt, men att det skulle bli sådär jättemegatrevligt och förbaskat roligt trodde jag kanske inte... Dels så var jag så hima trött och en aning opepp. Och sugen på vin var jag definitivt inte. Men så fort vi kom dit, jag, Micke och Mattias så ändrade jag inställning. Så himla trevliga och lättsamma människor, fin bordsdukning, sånghäften, god mat, snappsar, bra musik och glada miner.... Ja, klart partyhumöret och den där superglada Jenny kom fram.

Vi åt, skålade, sjöng, skrattade och hade det riktigt roligt! Jag bekantade mig med ytterligare lite nya människor och det är bland det roligaste jag vet. Framåt midnatt var det Statt som gällde för alla..... utom mig, haha. Jag är numera van att vara yngst i gänget. Vi chansade dock på att det skulle gå, men icke. Det hela slutade med att jag stod inne på Harrys med alla gamlingar och skakade rumpa tillsammans med Nordan, Niklas, Michaela och Stephanie. Galet!
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback