Lördagsmorgon(middag?)

Hade en bra kväll igår! Slutade jobbet 18:15, åkte och hämtade upp i bror Dennis och Jim, åkte in till stan, mötte upp storasyster och hennes familj, lekte vid tivolit, gick hem till min andra bror och bytte om, tog sedan hela gänget och gick till Stadsparken och åt. Kebabtallrik och en cider, satt fint!

Gick hem till mig, bytte om igen, bättrade på sminket och välkomnade mina fina vänner, Ludwig och Emma. Vi satt och spelade jag-har-aldrig och drack vin. Som vanligt fick den där Harry finbesök framåt midnatt och jag träffade mycket trevligt folk! Att mina båda bröder var ute är svårslaget. De är grymma! Vi är grymma!

Idag mår vi........ bra. Men trött är jag allt!
Gå och handla frukost kanske?
Magen kurrar duktigt!!




Påväg ner till stan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback