Norrköpingstripp

Tog en tripp till Norrköping igår somsagt. Det var jag, storasyster Therese och lilla Hedda som åkte iväg. Freja blev kvar hemma hos pappa Matthias. Vi hade hur som helst en riktigt mysig och trevlig dag tillsammans. Min storasyster är så himla bra! Jag ser upp till henne och älskar att ta del av hennes råd och tankar. Systerkärlek skulle man kunna kalla det!

På hemvägen stannade vi till på Candyland där vi minst sagt SHOPPADE LOSS! Finns ju huuuuur mycket gott godis som helst där! Helt galet. Tänk er mig jobba i en sån där butik. Eller nej, vänta, det skulle aldrig gå. Butiken skulle gå i konkurs för att företaget blir av med godis och inte får in några pengar, haha!

Vår fina prinsessa!


Åh, Candyland! Där kan man verkligen shoppa loss, enda stället jag hittat som har mina favoritgodisar :P

2011-08-21 // 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback