Smultronstället

Har varit en sväng till Söderköping idag tillsammans med familjen. Lillsyrran (som faktiskt inte är så liten längre) övningskörde både dit och hem så jag satt mest och halvsov under färden. Asskönt.

Söderköping är en så himla mysig stad. Jag vill flytta dit! Får så mycket inspiration varje gång jag är där. Jag vet liksom precis vad jag vill starta upp för verksamhet där nere. Det gäller bara att få arslet ur vagnen och klippa navelsträgen - Våga lämna Vingåker... Allt är så gammeldags, lantligt, romantiskt och mysigt i Söderköping. Precis så som jag vill ha det.

Vi besökte givetvis Smultronstället där vi blev mätta som små grisar. Eller ja, iallafall vissa av oss, hehe. Vill tacka och bocka världes bästa familj för en mysig dag och bjuda på lite bilder här i bloggen.













Tack själv! Vi vill tacka världens bästa Jenny för att hon ville umgås med oss! Det var mysigt och mumsigt!! Kram Anne-Elise, Göran och Isabell

2011-08-07 // 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback