Solig lördag

Vilken härlig dag! Solen strålar och det är riktigt skön luft ute. Känns som en riktig sommardag!

Någonting annat härligt är min/vår gårdag. Hade som vanligt en riktigt bra och rolig dag på jobbet då jag träffade mycket trevliga människor. Både jag och Micke slutade vid 18-tiden, han kom då till mig på salongen och vi åkte sedan ut till pappa och Anne-Elise i Spånga. Det vankades kräftskiva! Lillasyster Isabell och hennes pojkvän var också med och vi hade det hur trevligt som helst. Satt faktiskt ute tills det blev mörkt och det var behagligt med en tunn jacka på axlarna.

Vi fick god efterrätt och jag förlorade stenhårt på tipspromenaden som Anne-Elise hade fixat, men det gör ingenting, jag är glad ändå. Mycket glad. Och nöjd.

Bjuder på några fina bilder, tagna med Isabells nya dator. Dessa är då alltså från igår.

'


TACK för en jättetrevlig kväll! KRAM

2011-08-28 // 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback