Ett mirakel

I söndags träffade jag ju min andra systerdotter för första gången. Då var hon tre dagar gammal. Man kan knappt förstå att en sådan liten varelse kan bli till och komma till världen. Jag är så glad att hon äntligen är här med oss, och jag är så stolt över mina två systerdöttrar, för och inte tala om hur stolt och glad jag är över min storasyster som kämpade på och var så duktig.

Det känns overkligt att det är drygt 3½ år sedan vår första prinsessa kom till världen. Minns det som igår. Nu är hon storasyster, tänk vad häftigt!


Stolt mormor


Jag och mamma hade med oss ett paket till Freja,
där i låg denna söta klänning.


Mormor och barnbarn


Freja hoppar studsmatta


Och är glad över att hon blivit "storesyrra"





Fina lilla Hedda


Pappa Matthias



Så himla härligt...barn o barnbarn <3

2011-08-16 // 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback