Guld

Vilken dag! Har hunnit med en hel del, känns som att den varit otroligt lång. Klockan är iofs rätt så mycket, men jag är inte ett dugg trött. Mest uppspelt och tankspridd.

Har precis landat hemma hos Micke efter en kväll tillsammans med Hanna och Andreas hemma hos mig. Tanken var från början att jag och Hanna skulle ta en långpromenad men det slutade precis som det brukar - Vi hittade på någonting annat och göra. Ikväll plockade vi blåbär och gick hem till mig och gjorde en blåbärspaj som grabbarna kom över och åt med oss. Sen kan jag meddela att jag skrattat så mycket att jag har magknip nu. Helt galet vilka roliga människor jag har runt omkring mig nu för tiden. Jag trivs verkligen med livet.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback