Kärlek när den är som bäst

Vad vore världen utan lycka, vänskap och kärlek? Ingenting. Jag har alltid varit en människa som värderat dessa tre underbara ting högst av allt. Och ännu mer när jag var dödsjuk och låg på sjukhus och svävade mellan liv och död. Jag lärde mig då att det enda som betyder mer än livet är de människor man älskar. Jag har så himla fina och underbara människor i mitt liv som får mig att skratta och må bra. Jag fullkomligt njuter av att leva och har fullt med energi inom mig som syns klart och tydligt på min utstrålning. Det vet jag.

Jag är tårögd nu när jag sitter och skriver detta men det är endast glädjetårar så jag struntar i att torka bort det blöta på kinden. Jag är bara så himla glad, så lycklig! Jag vill på något sätt bevisa för mina älskade hur mycket jag verkligen tycker om dom. Men hur? Hur bevisar man hur mycket man uppskattar en person? Hur ska jag formulera mig på bästa sätt för att få fram min starka kärlek till dom? Vad ska jag säga så att dom förstår att jag aldrig vill förlora dom?

Det här inlägget är till Ludwig, min älskade bästa vän som alltid förstår mig och som får mig att skratta. Vi är så lika på något sätt, tar aldrig någon skit utan kör vårt race och tillsammans är vi farligt starka! Han är en vän som jag saknar så fort jag inte har han nära. Och Hanna, min nyfunna vän som jag skulle velat träffa mycket tidigare i livet. Vi har verkligen ALLTID roligt, vad vi än gör, var vi än är. Jag litar på dig till 100% och uppskattar att du är så förstående, ärlig och lättsam. Ett stort plus är även att vi har samma dåliga humor som vi kan driva om. Sist men inte minst, min nya stora kärlek, Micke. Du har mitt hjärta i din hand och du är min skatt som jag aldrig kommer göra mig av med. Du ger mig glädje och kärlek varje dag vilket får mig att sväva på moln. Tryggheten finns i din famn och det är där jag trivs bäst.
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback