Glöm inte...

... Att ge varandra kärlek.

Den här filmen har fått mig att börja gråta. Jag kan nu inte sluta. Det gör så ont inom mig då jag kan ta på den här pojkens känslor. Hur kan det få gå såhär långt? Varför varför varför? 

När ska vi lära oss att ta hand om våra medmänniskor? Det enda den här pojken behöver är kärlek. Ingenting annat. Han är trasig, det ser vi ju med våra egna ögon. Varför har ingen hjälpt honom? Varför blir han sårad gång på gång? Vad har han gjort för fel? Han förtjänar ju lycka precis som alla andra.

Se den här filmen (kan varna er om att det är jobbigt, men gör det ändå) och tänk efter en stund... Vill du att folk ska må såhär? Nej va? Det vill vi inte. Kan inte ni alla som läser detta LOVA mig att efter det här gå in 100% helhjärtat till och försöka bli en bättre medmänniska är ni redan är. Sätta sig vid den ensamma killen eller tjejen i matsalen, säga hej till hon/han som står ensam i hörnet, ge varandra enkla fina komplimanger, le åt varandra, säga hej. Lycka och kärlek är något vi behöver, det är ju bevisat. Och en sak ska ni veta - Oftast behövs bara några enkla medel för att göra andra människor lyckliga, och det är genom och sprida kärlek genom sådana enkla saker jag nyss nämde. Tänk på det. Snälla ♥




Du förvånar mig.

2011-12-05 // 02:23:01
» Mamma

Mer kärlek till folket <3

2011-12-05 // 12:48:29
» dffd

Han la precis upp en video där han erkänner att allt var fejkat :) PR is the shit?

2011-12-05 // 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback