Måndagskväll

Godkväll.

Jag har precis gett min fina sista pussen för dagen. Kan sätta pengar på att han sover sött inom loppet av fem minuter. Han somnade nämligen i soffan förut när jag låg och pratade med Hanna i telefonen. Vi har fortfarande inte lärt oss att det inte funkar att vara uppe sent om nätterna och sedan gå upp och börja jobba klockan 07:00. Och då blir det lätt såhär.

Vi fick hem vår nya soffa idag!!! Om vi är nöjda? JA! Nog för att vi blev helt förälskade i den redan första gången vi såg den, men att det skulle bli SÅHÄR bra trodde vi inte. Kan bara tänka mig hur hemtrevligt det kommer bli när allt är klart här hemma. Känns så himla kul! Mitt och Mickes fina, gemensamma hem <3

Hittade en bild Micke la upp på Instagram där man ser vårt premiärmys i den nya skönheten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback