Two days left

Hej hallå dagboken!

Tänk er att det är två dagar kvar till själva julafton. Visst känns det galet? Jag är hur som helst klar med allt förutom att slå in klapparna. Det ska jag göra ikväll! Sen så! Är lite orolig över min babe's present. Kommer han ens bli glad för den? När jag köpte den så kändes det liksom: Wow, det här blir perfekt! Nu vet jag inte... Tror bestämt att det är nerverna som spökar. Klart det kommer bli bra!

Hur firar ni er jul?? Jag flänger och far mellan mamma och pappas "sidor" och har gjort i 12 år nu. Halva dagen var liksom. Blir stressigt och emellanåt jobbigt, men det funkar. Saknar dock jularna då man var liten och allt var "perfekt". Mamma och pappa på samma ställe tillsammans med syskonen, farmor, farfar, kusinerna. Ja, ni hajjar. Allt var så mycket enklare och bättre då. Och så kommer det förbli.

Titta förresten vad jag hittade nyss! Bilder på mig själv i somras, MED MITT LÅNGA HÅR! Shit alltså, så snygg jag var i det! Ibland tvivlar jag - Var jag dum som klippte av mig det?



» Sara

Julklappen blir skitbra, raring! :)

2011-12-22 // 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback