21 januari 2011

Hehe, har precis läst igenom mitt förgående inlägg och måste säga att jag nästan skrattade för mig själv medan jag läste. Stackars Simon! Haha, tur han inte läst det själv. Tror hur som helst att många känner igen sig i det jag skrev. Fick nämligen en hel del sms och telefonsamtal igårkväll då folk bland annat sa; "Haha, jag känner verkligen igen mig så mycket i det du skrev." Och det är ju så, även de människor vi älskar mest av allt går oss på nerverna ibland - Det är ju bara sanningen ju!

Idag hade jag tänkt gottgöra min prins för gårdagen. Men han hann knappt hem innan han meddelade att han skulle åka iväg och umgås med folk ikväll. Vad tror ni, är han för rädd för att vara hemma? Kraken vill väl inte att det ska ska bli som igår, att han blir utskälld och dumförklarad vad han än gör. Äh, det gör mig faktiskt ingenting att han åkte iväg ikväll. Jag är ändå trött som fan. Dessutom har jag bestämt med mamma att vi ska ha en myskväll tillsammans. Det är precis vad jag känner att jag orkar med. Bara vara med mamma. Det ska bli så mysigt. Jag och Simon får ta igen allt imorgon igen. Haha!!!

Vet ni vad jag ska göra nu? Åka till affären och handla en godispåse tills kväll! Mums ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback