25:e januari 2011

Goooood morgon!

Har precis ätit upp min frukost som bestod av tre mackor och oboy.
Smarrigt värre! Har, som ni märker, sovmorgon idag. En fet sådan. Börjar inte förrän efter klockan 13 i skolan. Den här dagen ser lite annorlunda ut. Lektionen som egentligen skulle ha börjat klockan 11 är inställd och hela eftermiddagen kommer gå åt att stå i salongen och jobba med modeller. Jag har med min min fina kusin, Emma, som modell idag. Jag ska göra en kort fest på henne. Ska bli så kul och spännande!!

På tal om någonting helt annat... Om ni vill gråta och få ont i hjärtat så rekomenderar jag er att se "The last song" som är en mycket vacker och gripande film. Uj uj uj säger jag bara......








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback