A nice gift from my boy

Jag och pojkvännen hade bestämt att vi inte skulle ge varandra några julklappar detta år (Eller oj, förra året blir det ju, haha!! Men ni fattar) men jag fick ett litet paket ändå. Såklart blev jag jätteglad för det men jag blev ännu gladare när jag insåg vad det var för något. Det märks verkligen att han har någon baktanke med detta, att han vill få ut något av det. Vad fick jag då? Jo, ett presentkort på en lyxbehandling här på "Lugna rum" i Katrineholm. Lyxbehandlingen innehåller både floating och massage och den 31:a januari fick jag och min älskling tid. Det kommer att bli så mysigt att gå på lyxbehandling tillsammans, bli ompysslade, koppla bort vardagen lite grann, njuta och bara va. Guuuud vad jag längtar! ♥


Tack igen, min fina underbara älskling.



Jag vill ha måndagen den 31:a januari NU



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback