Årets deppdag

När jag åkte till skolan imorse så hörde jag på radion att den här måndagen, just idag, är den mest deprimerande dag på hela året. Detta är tydligen vetenskapligt bevisat. Människor börjar få riktigt ont om pengar nu efter jul, nyår och allt som hör det till. Den sista veckan innan lönen kommer är riktigt lång och dryg för de flesta. Det är även nu man börjar bli riktigt trött på vintern vilket gör att många blir deprimerade och stänger in sig. Dessutom är det vid det här laget alla börjar spräcka sina nyårslöften.

Har du känt av att den här dagen har varit den mest deppigaste? Det har faktiskt jag, på sätt och vis. Och jag måste nog ändå erkänna att jag är lite deppig jag också. Mycket har ju och göra med magen såklart, men ändå.

Depp.Depp.Depp.
Tur det är kväll och att man snart får sova!

Imorgon är det en ny dag och då är alla pigga och glada igen!

Förresten, vet ni vilken dag om året som är den mest gladaste dagen då? (Detta är givetvis också vetenskapligt bevisat) Det är självaste Midsommarafton faktiskt. Och när ni tänker efter, så stämmer det ju verkligen. Inte sant?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback