En söndag i pulkabacken

Söndag igen... och min absolut sista termin i skolan är snart här. På tisdag börjar vårterminen för oss på Kungsgårdsgymnasiet och sedan är det bara att börja räkna ner... OM jag längtar? Uj uj uj!

I morse vaknade jag upp hemma hos pappa. Det var lika mysigt som alltid att vara där på besök. Vi blev inte kvar så länge i Vingåker idag då storasyster Therese frågade om vi ville komma in och åka pulka med dom. Givetvis ville vi det! Och så kul vi har haft! Solen sken, humöret var på topp, alla var pigga och glada och pulkabacken var faktiskt riktigt rolig att åka i. Det var ju liksom inte bara Freja som åkte, utan vi alla! Skitkul verkligen.


Mamma och dotter tar ett åk medan grabbarna står uppe och tittar på


Simon och Freja i full fart


Efter ett tag vågade hon åka själv


Sedan blev det fikadags! "Mormor" tittade förbi (kolla bakgrunden, hehe)


Lilltjejen dricker choklad


Dags igen! Jag och Freja tar oss upp i backen


Somsagt, inte bara dom små barnen som tycker det är kul, hehe.


Det gick lite sådär emellanåt, hehe.


Mormor, Simon och Freja påväg upp för backen.


Efter många åk i backen lekte vi lite i lekparken, allihopa, som ni ser.


Min storasyster är grym hon!

Tack för en mysig dag i backen kära familjemedlemmar! Nu är det dags att käka lite kyckling och ris. Magen kurrar... Take care people! Kram kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback