Helt plötsligt kul(???)

Vet ni en sak? Jag har börjar tycka det är så jäkla kul att plugga. Jag fattar inte vad det är som har hänt med mig, men det känns så jäkla kul att ha uppgifter och göra. Vet inte om det är för att jag vid det här laget vet hur sjukt skönt det är när man kan bocka av uppgift för uppgift när man väl sätter igång. Spelar egentligen ingen roll vad det är. Huvudsaken just nu är bara att jag är motoverad och positiv in i det sista. Snart är det ju över. Föralltid.

Kom hem från skolan vid sex.
Kändes inte jobbigt för fem öre (som det annars alltid brukar göra) att komma hem sent då jag var vrålhungrig utan jag kom hem med ett stort leende på läpparna då jag lämnade skolan med ett riktigt bra resultat som jag ska slutföra in i det sista imorgon. "Vadå?" tänker ni. Jo, jag gjorde nämligen en kort fest idag som jag blev riktigt nöjd med. Har ni tur kanske jag visar bilder på frisyren imorgon. Skulle ni vilja det?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback