Idag skulle jag kunna GE bort honom

Jag måste berätta! Enda sen jag kom hem från skolan (som jag gjorde vid tre-tiden) så har jag varit irriterad som bara fan. Ni vet, en dålig dag helt enkelt. Det blev inte bättre när Simon kom hem kan jag meddela. Fan var killar är tröga ibland! Dom kan verkligen inte ta att man har en dålig dag. Iallafall inte Simon. Han bara muppar sig och blir alldeles dum i huvudet. Iallafall idag. Jag vet att han bara vill väl, men det blir så jäkla fel.

Han fattar inte att jag blir irriterad när det är lite stökigt hemma utan när jag står och nästan bölar för att jag tycker det är så jobbigt med allting så slänger han ur sig att alla grejer överallt är mina! "Titta Jenny, den här är din, och den där klädhögen, och den där....." Bla bla bla! Gör man så? Är det okej? Nej! Istället för att ta hand om mig så hoppar han in i duschen och står/(sitter!!!?) där inne i nästan en timme och sjunger som en liten barnunge. I vanliga fall brukar jag tycka att det är gulligt, men inte idag. Fy fan. Idag höll jag för öronen!!

Och nu ikväll sket jag helt och hållet i middagen. Jag tog istället tag i dammsugaren och sprang runt med den här hemma samtidigt som jag hade damputbrott. Det gick verkligen hett till ska ni veta. Inga försiktigheter här inte. Sedan tog jag tag i all skit som tydligen var MIN och ingen annans. Fyfan säger jag.

När han kom ut ur duschen var det första han sa: "Vad ska vi äta idag?" "Inte fan vet jag, jag bryr mig inte heller" svarade jag tillbaka. DÅ, DÅ började han fatta lite grann så han bestämde middag - Pannkakor. Inte kunde han åka och handla själv utan han tvingade med mig och när vi väl var hemma så gav jag över hela ansvaret till honom för en gångs skull. Va gör han då tror ni? Tar i en halv MATSKED salt i smeten istället för en HALV TESKED. Gissa hur fan det smakade? Skit! Jag blev så arg. Den där lilla skitgrejen gjorde mig så arg. Jag dumförklarade han efter noter då han förra veckan fick i uppgift att koka ris som också gick åt helvete. Vet ni vad han gjorde? Kokade det på högsta värme utan lock!!! Vattnet kokade bort och det brändes ganska så regält.

När jag hade ätit upp den otroligt "goooooooooooda" och lyckade middagen så gick jag från bordet och satte mig här i soffan. Simon fick alltså själv steka iordning de sista pannkakorna som han ska ha till matlåda imorgon. Jag visste såklart att det skulle gå åt helvete - Det är ju Simon vi pratar om. "Helvete, fan, bajs, jag glömde!!!" och så var den pannkakan KOLSVART..... Uj uj uj.


Detta är bara lite av allt jag stör mig på hos han idag!!!! Han är hopplös. Någon som vill köpa honom för en billig peng? Kan väl vara trevligt? Hör av er på min mail i så fall: [email protected]


Snygg
Snäll
iiiinte alls jobbig

Vill du köpa?
Bara och buda.
Kom igen allihopa


» M

haha åh, känner precis igen mig i det du skriver som tagit ur mina egna tankar om att man nästan bölar över att det är lite stökigt och en pojkvän som insisterar och påpekar att allt är ens egen skit. Då lever dom farligt :) Hoppas på en bättre dag imorgon!

2011-01-20 // 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback