It's monday

Hej hej hej!

Nu är det måndagskväll igen och här ligger jag, frusen som en isbit och ordentligt trött.
Har käkat korv och makaroner (wow, vilken hit!!) och är nu mätt i magen efter en dag i skolan och en eftermiddag på stan. Inväntar "Halv åtta hos mig", "Familjen annorlunda" och "Spårlöst" som går på tv ikväll. På så sätt gillar jag måndagar starkt! Tror bannemig att jag ska unna mig några nävar ur den stora chipspåsen som ligger i skafferiet och skräpar, hehe.

Helgen då... Jag har haft det bra! Umgåtts med familjen och bara varit. I fredags var jag hemma hos mamma på räkkväll och i lördags åkte jag hem till pappa. Blev kvar där en natt och kom inte hem förrän lite senare igårkväll. Har varit mysigt! Nu när jag inte bor hemma längre så går helgerna åt till och träffa familjen. Jag värderar mina föräldrar riktigt högt och jag skulle aldrig klara mig utan dom. Dom är min trygghet, föralltid.


Juste, får ju inte glömma bort att jag (eller okej, Simon för det mesta, hehe) har snickrat
ihop en hylla som vi ska ha i vårt sovrum här hemma. Den här bilden är tagen i början av
projektet då jag skruvar isär en gammal hylla....

.... Fortsättning följer!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback