It's working!

... Men inte riktigt som förut!

Kan hur som helst sitta vid datorn nu. När Simon förstod att datorn inte fungerade som den ska (kan väl tillägga att han inte blev sådär superglad på mig, vilket jag kan förstå, hehe) så letade han fram en gammal mus som tillhörde vår gamla, stationära dator. Vipps, så funkade det! Så nu sitter jag här, men en liten bärbar dator och en stor och klumpig mus, haha. Det där lät bra va?!

Jag har redan tagit helg förresten! Jag är ledig från praktiken imorgon då Ellenor skulle vara ledig. Skönt med en extra ledig dag såklart, men samtidigt är det inte kul att missa en hel dag i salongen då jag trivs som bäst när jag befinner mig där, hehe. Men så är det. Jag ska tillbringa min lediga fredag på ett bra sätt, det är iallafall en sak som är säker. Mer om det efter en natt med sömn. Sov gott!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback