Jag har tagit mig en rast

... Och sitter här och gnager på ett äpple.

Snart snaaaaaaart kommer min modell hit till frisörskolan.
Ska bli kul att ha någon man kan prata med medan man arbetar, för det kan man ju inte med de stackars dockorna som jag har stått med sen klockan 13 idag, haha.

Vet ni en sak? Jag är så fruktansvärt sugen på att ta nya bilder på mig själv som jag kan använda till min nya header. Det här funkar ju inte. Det var ju inte igår jag var rödhårig precis, utan nu börjar det vara ett bra jäkla tag sen. Jag behöver dig Josefin!! Du kan både ta snygga bilder och piffa upp bloggdesignen. Hör du det?!?! Hehe, det är såklart syssling Josefin som jag pratar om, ingen annan.

Klockan lär bli lite grann innan jag kommer hem ikväll så vi hörs inte än på ett tag. Till dess, må bäst! Kyss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback