Jag ligger i soffan...

... och äter lite ostbågar med dipp! Har tittat på Halv åtta hos mig och trodde att tvtittandet skulle fortsätta med Familjen annorlunda som varje måndag. Men icke sa Nicke. Ikväll visas tydligen handboll istället. Varför då? Jag ville ju se Familjen annorlunda som alltid på måndagar klockan 20. Dessutom ville jag ju såklart se Spårlöst som egentligen skulle visas nu klockan 21. Men inte ikväll inte. Nej, för ikväll är det handboll. Handboll är skit.

Märks det att jag har ont i magen och är på lite halvdåligt humör? Känns som det iallafall. Ska alldeles strax ta två värktabletter och sedan gå och sova i hopp om att jag vaknar upp betydligt mycket piggare imorgon. Så det så.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback