Juicesugen

Det är en sån här morgon då jag skulle kunna göra vad som helst för att Simon skulle legat bredvid mig när jag vaknade. Det är en sån här morgon då jag är pigg fast jag ändå känner för att sova längre. Det är en sån här morgon då jag bara känner mig ofräsch och låg. Det är en sån här morgon då jag inte är sugen på frukost bara för att jag inte tycker vi har någonting gott hemma trots att det är fullt i både kyl och skafferi.

Jag är sugen på ett glas juice till mackorna idag! Juice juice juice. Inte te. Inte o'boy. Inte mjölk. JUICE! Men det har vi såklart inte hemma och det toksnöar ute så någon promenad till affären blir det inte. Åhhhhh!!!!! Ge mig juice så jag blir hel igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback