Kanonbra start

Min första dag på året har varit mycket bra hittils! Vaknade upp hemma hos pappa, åt frukost ihop med tre underbara människor, fortsatte dagen med att spela spel, käka godis, flamsa och skratta och åkte sedan hem till Simons mormor och morfar och fikade. Nu är vi hemma hos oss igen, jag och min älskling. Vi har käkat god mat, städat och plockat iordning, tänt massor med ljus och nu ligger vi här och bara slappar i sängen.

Kvällen kommer inte att bli sämre den.
Våra vänner kommer hit på en skön tvkväll. Vi ska se på Fångarna på fortet, käka godis och bara va. Det är Pontus och Jennifer jag pratar om (som förövrigt förlovade sig igår!!! Grattis sötnosar! ♥).

Ha en bra kväll!
Puss på er



Gamla bilder, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback