Längdskidåkning?

Jag har fått förfrågan av min kära pappa och hans fru, ifall jag vill ha ett par längdskidor... Jag på ett par längdskidor? Vad tror ni? Jag själv kan inte riktigt se det framför mig, eller jo, kanske...

Jag har aldrig åkt längdskidor. Är det någon av er som har? Berätta! Hur är det? Tror ni det skulle passa mig? Dela med er av era erfarenheter, vad ni tycker om längdskidåkning. Jag kan tänka mig att det är kul, avkopplande och skönt då man kommer ut i naturen. Men är det så? Please, berätta för mig.

Jag har till imorgon på mig, då måste jag vara säker på vad jag vill.



Det är jätteläskigt i början i nerförsbackar och sånt. Lite kämpigt innan man får in någon teknik, men superbra träning och så värt det när man väl lärt sig! Dessutom fryser man inte eftersom man rör på hela kroppen hela tiden, tumme upp från mig :)

2011-01-12 // 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback