Min mage gör ont

Ligger så gott som helt däckad i sängen. Kom hem från skolan för... tja, 45 minuter sedan. Har tagit mig igenom hela denna dag trots min onda mage. Inte nog med det, jag har jobbat på som bara fan med alla möjliga uppgifter. Jag och Jessika (min älskade lilla älskling!!) har bestämt oss att ligga i som fan nu in i det sista, och det går riktigt bra än så länge! Känns asnice. Så fort vi får en uppgift tar vi tag i den och det lönar sig verkligen. Mums!

Min mage nu då... Ja, vad är det med den? Jag har sån jäkla mensvärk. Mår illa. Kräks nästan. Ska egentligen inte ha mens då jag äter p-piller som tar bort den, men nu verkar det som att jag har slarvat eftersom att det har valt att börja blöda och VÄRKA. Mina nära och kära vet att jag menar allvar när jag säger att jag håller på och dör nu. Jag får sån jäkla besvärlig mensvärk alltså. Det är inte klokt. Det är obeskrivligt. Jag hatar det. Usch. Fy.

Snart kommer min älskling hem iallafall. Då blir allt lättare. Han botar det mesta, min prins. Jag älskar honom. Visste ni det? Han är mitt allt, verkligen mitt allt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback