Min mamma är bäst, så enkelt är det.

Är hemma hos mig igen efter en asmysig kväll med min kära mamma. Vi började med att gå på bio, som ni redan vet. Jag tog på mig (som alltid när det är dags för bio!!) sköna, mysiga och varma kläder. Det är väldigt viktigt tycker jag, vad man har på sig när man sitter inne i biosalongen. Det måste ju vara bekvämt! Om det är snyggt eller inte, tja, det spelar inte någon roll! Huvudsaken är somsagt att det är varmt och bekvämt. För visst blir man frusen inne i biosalongen? Säger ni nej så ljuger ni, hehe.

Efter bion gick vi till Stadsparken och köpte med oss en varsin pizza innan vi gick hem. Vi moffade i oss den och fortsatte kvällen med "Göta kanal 2" som gick på tv;n. Kan sammanfatta den här kvällen med fyra ord: Hur mysig som helst! Den här onsdagskvällen har varit perfekt. Jag (och mamma med för den delen, hehe) är jättetrötta och att mysa på det här viset då är det absolut bästa. Det är liksom lagom, precis vad man behöver - Njuta av livet, skratta, ta hand om varandra och bara va. Puss på det.



» Mamma

Tack för en jätte mysig kväll.

Kram <3

2011-01-06 // 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback