Såhär ser listan ut nu:



Det blir alltså ingen träning. Tiden rann ifrån mig. Jag försökte ta igen lite tid nu när jag skulle veckohandla genom att åka till LIDL. Jag tänkte "det är väl aldrig folk inne i den skitaffären så jag svänger in där så det går fort". Jag blev knäckt. Det var inte bara jag som var där och handlade kan jag säga. Jag fattar inte. Vad gör folk på LIDL?

Nå. Jag sprang runt där inne med en kundvagn och slängde ner det jag skulle ha sedan gick jag med raska steg till kassan. Det tog ett tag innan jag fick lägga upp mina varor på bandet eftersom att det var kunder före mig. Efter att jag hade hejjat på kassörskan så höll jag på att tappa hakan. Jag fattade inte hur i helsike man skulle packa!!! Ni som har varit på LIDL vet vad jag pratar om. Det finns liksom inget utrymme för varorna man handlar utan dom ska få plats på en liiiiiiiten liten fyrkantig sak bredvid kassörskan och DÄR, DÄR ska man packa (???!!!!) Där står jag, med öppen mun, matvaror för en hel vecka och en lång jävla kö bakom mig och ska försöka packa sådär skitballafort som ingen annan kan. Ja, ni kan ju gissa själva hur det gick och hur det såg ut. Det KAN inte bara vara jag som tycker att kassorna på LIDL är världelösa!!!

Om jag kommer att besöka affären igen? Njae, inte direkt.

Tiden rann ifrån mig somsagt, därav ingen träning. Men jag hänger inte läpp, för ni kan tro att jag fick mig ett rejält träningspass av att packa ner alla varor OCH gå ut med dom i bilen OCH få upp allting till lägenheten på egen hand. Uj uj uj. Det var tufft och svettigt, men jag klarade det!


Haha vad gjorde du själv där då ?:p

2011-01-13 // 12:51:03

Hihi, jag önskar jag hade sett dig när du stod där och packade skitballafort! Kram

2011-01-13 // 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback