Saturday

Hej allihopa! Allt bra? Med mig är det fint. Hade en trevlig kväll tillsammans med familjen igår och födelsedagsbarnet var snäll och bjöd oss alla på mat. Det var supergott! Jag åt kycklingspett med pommes. Och just ja, förrätt blev det också. Vitlöksbröd, tzatsiki och grekisk sallad. Man var som en full kastrull när man gick därifrån, hehe.

Nu befinner sig både jag och sambon i Vingåker hemma hos pappa. Det har börjat blivit en tradition på lördagar, att vi åker hit. Lika mysigt varje gång. Vi har bland annat åkit lite skidor här idag. De har ju ett alldeles eget skidspår här ute på landet och jag har nu åkt längdskidor för andra gången i mitt liv. Hör och häpna, jag ramlade inte en enda gång! Är asnöjd över mig själv. Och min kropp är nöjd som slipper blåmärken denna gång, hehe.

Nu ska vi fortsätta och umgås tillsammans. Jag ska stänga ner här och så hörs vi ikväll eller imorgon igen. Kram på er! ♥




Vilken förändring! Du var ju kung i spåret :-) Kram

2011-01-29 // 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback