Sax och kam

Sitter och surplar i mig en kopp te och äter massor med onyttigheter. Simon står i duschen och tvättar ur sin hårfärg. Jag har nämligen pysslat om honom lite grann. Klippt och färgat. Han är nog asnöjd men det är inte jag. Vet ni varför? Jag tvingades klippa bort hans "Paradisehotel-Cimon-frilla" då han inte alls trivdes i det! Den skiten. Han fattar inte, han var ju assnygg i det. Nu känner jag mig överkörd.... Haha, skojja!!

Jag har inte bara klippt och färgat pojkvännen idag, utan även Emma blev ny och fräsch. Klippte lite och gjorde henne brunhårig med en röd ton i. Hon blev asläcker i det! Trodde inte alls hon skulle passa så bra i mörkt hår, men det gjorde hon verkligen!

Om 5½ månad är jag färdig med min frisörutbildning. Tänk er, om ett halvår står jag i salongen och jobbar med det som jag tycker är allra roligast i världen. Jag längtar så sjukt mycket! Det ska bli så kul att äntligen börja jobba, på riktigt. Att stå varje dag och hålla på med det man brinner för, det är ju en dröm... Bara 6 månader kvar, sedan är jag där.




» Emma

Tack så otroligt mycket för idag! Jag är så nöjd, jag har aldrig vart så spegelkåt förut ;) haha. Jag lovar att jag ska bjuda dig på både lunch/mat + smaskigt fika! Säg bara tid och plats ;) Du är bäst, du är min personliga bästa frisör, det kan du hoppa upp och sätta dig på! Puss och kram, finaste Jenny <3

2011-01-04 // 00:03:34
» elin

Har du jobb efter studenten jenny? :)

2011-01-04 // 00:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback