Shopping

Förr var jag en riktig klädnarkoman. Jag skäms nästan nu när jag tänker tillbaka. Jag var fruktansvärt galen i kläder! Köpte plagg, skor, väskor för tusentals kronor "bara sådär". Under en period gick jag på stan nästan varje dag och shoppade upp alla mina pengar utan problem. Idag är det annorluna. Idag prioriterar jag inte kläder lika högt då jag har på tok för många fulla garderober som jag inte använder. Dessutom så har jag fått upp intresse för heminredning och resor mycket mer vilket betyder att jag prioriterar att lägga mina pengar på det.

Det här känns konstigt att skriva, men jag kan faktiskt inte minnas sist jag köpte ett klädesplagg. Måste säga att höst- och vinterkollektionerna har varit riktigt tråkiga och ointressanta detta år. Någon som håller med? Det har faktiskt inte varit alls mycket som har fallit mig i smaken. Har väl iofs inte tittat så noga då jag inte har varit intresserad.

Hur som helst, fram till saken! Idag har jag shoppat lite kläder på rean! Gick en sväng efter skolan men fick panik och värmeslag efter ett tag då jag gav upp, haha. Hann iallafall plocka på mig lite som fick följa med mig hem, känns nice. Vill ni att jag visar dom sen???




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback