Snart dax för bio!

Jag fick ett städryck förut och började plocka och dona här hemma. Har dammat, rensat på saker och dammsugit samtidigt som jag har lyssnat på musik. Nu däremot så måste jag avbryta och börja göra mig iordning. Jag och min mamma ska nämligen gå på bio klockan 16:30. Det var en av mammas julklappar från mig - att jag skulle bjuda henne på bio. Självklart fick hon själv välja film och vi ska se "Änglagård - Tredje gången gillt". Hoppas och tror att den är bra. Den verkar mysig om inte annat.



På tal om bio... Jag skulle vilja se "Svinalängorna" med Ola Rapace och Noomi Rapace (som förövrigt har varit gifta) för den verkar så himla bra!! Är det någon som har sett den? I så fall, är den bra?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback