Söndagsmyset är slut

Och så var det söndag, IGEN. Det är galet att veckorna kan gå så otroligt fort!! Är det bara jag som knappt hinner med? Imorgon är det sista januari sedan är februari månad här. Bara mars, april, maj, sen JUNI. Juni månad kommer att vara klockren. Jag ska vara full och gla' hela månaden för och fira att skolj*veln äntligen är över och att jag får börja jobba med det jag verkligen brinner för. Uj uj uj, som jag längtar!!

Nu är söndagsmyset över för denna vecka.
Simon ligger här och har just somnat efter en härlig kväll i soffan. Vi orkade inte laga middag när vi kom hem från Vingåker så vi slarvade med äggmackor och sånt istället, hihi. Busigt. Och gott. Älskar äggmackor med majonäs!

Vet ni vad som händer imorgon? Jag och min prins ska iväg på lyxbehandligen som han skämde bort mig med i julklapp. Äntligen säger jag bara! Det ska bli såååå skönt och mysigt ♥ Förresten, är det någon av er som läser detta som har testat på floating? Inte jag. Det blir premiär imorgon! Spännande...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback