Tisdagen den 11 januari

God morgon! Är ni pigga och glada? Det kan väl inte jag skryta med att jag är just nu. Jag vill sova mer!! Har inte gått upp såhär tidigt sen....... ja, väldgt väldigt länge sedan. Det känns kan jag säga, hehe.

Nej, nu ska vi inte hänga läpp! Det är bara en termin kvar sedan tar jag fucking studenten!! Med rätt inställning så kommer det att gå fort. Det vet jag. Därför kör jag mitt race tillsammans med Jessika (som jag har gjort hela tiden!) för då VET jag att det blir flummigt, kul, spännande och galet! Det kan inte bli bättre.

På tal om Jessika... Nu måste jag hoppa in i bilen och åka. 09:40 ska jag vara på stationen i Norrköping och hämta henne. Gud vad jag har saknat min mätttttteeeeee!!

Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback