Tisdagen den 18 januari 2011

Hej allihopa! Nu är jag så gott som mig själv igen. La mig tidigt igårkväll efter att ha tryckt i mig lite värktabletter och använt värmekudden på magen. Somnade faktiskt som en stock när jag väl la mig i älsklingen famn. Asskönt! Under natten har jag vaknat några gånger och haft ont då det tog ett bra jäkla tag innan jag lyckades somna om. När klockan ringde i morse så sa kroppen ifrån. Jag orkade inte gå upp. Jag lyssnae på kroppen och ställde om klockan senare så att jag skulle hinna till nästa lektion, och ja, nu sitter jag här. Är glad att jag gjorde som jag gjorde, för nu känner jag mig somsagt som människa igen.

Igår var det världens deppdag i vårt land (som jag berättade om) och även här i min blogg. Men idag är det andra bullar som gäller! Kan väl börja med och tala om att jag har fått ett asroligt jobberbjudande som jag har tackat ja till! Imorgonkväll drar det igång. Ska bli askul att utföra detta. Och spännande! Men jag gillar nya saker, det vet ni ju, så jag är inte ett dugg orolig över att det inte kommer gå galant. För det kommer det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback