"To do" dag

Hejhopp gummisnopp! Nu tror ni säkert att jag är nyvaken medan jag sitter och skriver, men jag kan bara meddela att så är inte fallet. Blev nämligen väckt av att telefonen ringde imorse klockan halv tio. Jag blev livrädd och irriterad då jag låg och sov sådär mjukt och skönt i sängen. Men humöret ändrades väldigt fort då jag insåg att det stod "Jessika" på telefonen.

Vad har jag gjort sen dess då? Ätit frulle, tagit på mig kläder, bäddat sängen, pratat en del i telefonen och lite sånt. Idag är det min sista lediga dag innan skolan och alla rutiner drar igång igen. Ska därför passa på att ta tag i alla "måsten" så jag har det gjort. Det är skönt att bocka av grej för grej på "to do" listan. Här är dagens:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback