Välkommen år 2011

Hej på er allihopa och hej år 2011!

Hur var er nyårsafton igår? Min var lugn, skön och fylld med skratt. Jag var inte ute och söp som många av er säkert var utan jag tog det lugnt tillsammans med en del av familjen. Vill inte dra ner stämningen eller dumförklara er såhär första inlägget om året, men jag måste säga att jag tycker att alldeles för många har dålig inställning till vad nyårsafton innebär. Många använder det som en anledning till att dricka mängder av alkohol och vara ute hela natten och att det till sist bara spårar ur. Men jag har en helt annan inställning... Jag drack julmust hela kvällen igår och ingenting annat, och se - Det blev nytt år allafall!!

Hehe, jaja. Jag hoppas ni hade det trevligt vad ni än gjorde! Det hade vi här hemma hos pappa. Det var jag, Simon, pappa och Anne-Elise som firade ihop! Vi åt trerätters, spelade spel, drog roliga historier och bara va. Asmysigt! Vid tolvslaget gick vi ut och smällde raketer och firade in det nya året med ännu fler skratt. Jag är helnöjd med kvällen och jag ser fram emot ett nytt år!!!







TACK för en jättetrevlig nyårsafton och nyårsdag! Vi är heeelnöjda med ert supertrevliga sällskap. Välkomna åter, snaaart :-) KRAM

2011-01-02 // 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback