21 juli 2011

Middagen hemma hos mamma igårkväll var jättemysig. När jag klev innanför dörren och hon såg mig började hon gråta, hihi. Så gulligt! Hon blev nog så snopen av att se mitt hår samtidigt som hon tyckte att jag var fin. Lilla mamma! Snacka om att ha mycket känslor! Så fint.

Maten var jättegod (som alltid hemma hos mamma!) och jag fortsatte att äta fastän jag var mätt vilket resulterade i ballongmage och magont när jag skulle försöka sova sen, hehe. Mamma, jag och M satt och myste i flera timmar vid matbordet och pratade om allting mellan himmel och jord och drack ett par glas vin. En och annan skrattattack fick vi också uppleva, men det är ju precis som det ska vara.

Knäppte några bilder med webcamen innan vi gick hemifrån igårkväll. Check it out!





» Mamma

Tack snälla ni för en mysig kväll.

Kram mamma <3

2011-07-21 // 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback